تولید پلاستیک : بزرگترین تولید کنندگان پلاستیک جهان
در سال ۲۰۱۶ تولید جهانی پلاستیک به ۳۳۵ میلیون تن رسید که ۶۰ میلیون تن آن تنها در اروپا تولید می شود. چین یکی از بزرگترین تولید کنندگان پلاستیک در جهان است که حدود یک چهارم تولید جهانی را تشکیل می دهد. واردات پلاستیک از چین به ایالات متحده به طور مداوم در حال افزایش است و دلیل اصلی آن رشد صنعت پلاستیک چین می باشد که واسطه شرکت های کارآمد تر تولید کننده پلاستیک با کیفیت بالا، حاصل شده است.
مروری بر میزان تولید پلاستیک جهان از سال ۱۹۵۰ تا ۲۰۱۶ در ذیل ارایه شده است.
تولید جهانی پلاستیک : هر سال رو به افزایش
پلاستیک ها در انواع وسیعی از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و حتی جایگزین مواد دیگری مانند چوب، فلز و شیشه نیز شده اند. به عنوان مثال پلی استر در صنعت نساجی، پلی وینیلیدین کلرید در صنعت بسته بندی مواد غذایی, فلز در صنعت تانکر و سوله سازی و پلی کربنات برای عینک و دیسک های فشرده، استفاده می شوند.
تولید پلاستیک طی چهار مرحله انجام می شود:
بدست آوردن مواد خام سنتز یک پلیمر اساسی ترکیب پلیمر به یک بخش قابل استفاده و در نهایت، قالب بندی یا شکل دادن به پلاستیک شکل دهی پلاستیک بسیار انرژی بر است و بر اساس اطلاعات ارائه شده میانگین آن بین ۶۲ تا ۱۰۸ مگازول انرژی بر کیلوگرم می باشد. تولید سیلیکون نیاز به ۲۳۵ مگاژول در هر کیلو مواد دارد.
منبع: polympart.com

فروشگاه اینترنتی مخزن سازان دات کام , تولید و پخش انواع تانکر , وان و ظروف پلیمری و اتصالات برنجی و پلی اتیلن ضد اسید با کیفیت برتر و گارانتی و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

جهت کسب مشاوره رایگان روی تماس با ما کلیک کنید.

جهت مشاهده اقلام عرضه شده در این وبسایت رو محصولات کلیک کنید.