روش نصب و نگهداری مخازن پلی اتیلن (پلاستیکی)

جانمایی و نگهداری از مخازن پلی اتیلن بسیار ساده و راحت است و قطعا نگهداری درست از محصولات پلی اتیلن در عمر دراز مدت آنها تاثیر بسزایی دارد

علاوه بر رعایت نکات ایمنی در واحد تولیدی, موارد مورد نیاز در هنگام استفاده و نصب محصولات یاد شده بشرح ذیل میباشد:

– مکانی که برای قرار گرفتن مخازن پلی اتیلن در نظر گرفته اید باید کاملا صاف و سفت و هموار باشد و فضای اطراف تانکرهای پلی اتیلن باید به اندازه کافی آزاد باشد تا مخزن پلیمری را تحت فشار قرار ندهد .
– کف سازه یا محل نصب مخازن پلیمری باید طوری انتخاب شود که تحمل فشار مخزن و مایعات داخل آن را داشته باشد .

 


– جهت نصب اتصالات برنجی یا اتصالات پلیمری به مخزن بهتر آن است که اتصالات پس از استقرار مخزن در مکان مورد نظر نصب گردد.
– جهت نصب شیرآلات و یا اتصالات ،حتما شیر یا اتصال باید به صورت عمود نصب شود و همچنین طریقه اتصال باید بنحوی باشد که هیچگونه فشاری برروی خروجی مخزن وجودنداشته باشد .
– توجه شود جهت نصب ورودی یا اتصالات خاص از فیتینگ یا اتصالات مناسب استفاده شود .
– برای جابجایی و بلند کردن مخازن به هیچ وجه از قسمت اتصالات بعنوان دستگیره استفاده ننمایید (مهم).
– از نگهداری مایعات با دمای بیش از ۶۰درجه سانتیگراد در مخازن خودداری کنید ، مخازن برای استفاده  در درجه حرارت بین ۶۰درجه تا منهای ۳۰ درجه سانتیگراد ساخته شده اند.


– درصورت نیاز به نگهداری مایعات با چگالی بالا در مخازن حتما با کارشناسان ما در واحد فروش مشورت کنید .
– اگر در مخازن نگهداری آب، جهت خروج آب از پمپ استفاده میشود ،جهت هوادهی به مخزن حتما در قسمت بالای  مخزن سوراخی جهت این منظور تعبیه شود.
– در هنگام جابجایی مخازن بهتر است که قبل از جابجایی , اتصالات تانکر پلیمری مورد نظر باز شود تا هیچگونه آسیبی به نقطه اتصال وارد نشود.
– جهت جابجایی مخازنی که آب و سایر مایعات در آنها نگهداری می شود به هیچ وجه از لیفتراک یا جرثقیل استفاده ننمایید (قبل از جابجایی مخزن را کاملا تخلیه کنید).


فروشگاه اینترنتی مخزن سازان دات کام , تولید و پخش انواع تانکر , وان و ظروف پلیمری و اتصالات برنجی و پلی اتیلن ضد اسید با کیفیت برتر و گارانتی و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

جهت کسب مشاوره رایگان روی تماس با ما کلیک کنید.

جهت مشاهده اقلام عرضه شده در این وبسایت رو محصولات کلیک کنید.