مخازن سه جداره ضد جلبک / خواص و روش تشخیص + عکس

مخازن سه جداره ضد جلبک :

روش تولید: مخازن سه جداره ضد جلبک با مشخصاتی تقریبا شبیه به مخازن یک جداره یا شفاف تولید میشوند و تنها تفاوت در استفاده از مستربچ های (رنگدانه) رنگی که عموما در لایه داخلی و بیرونی سفید مات یا براق و در لایه میانی با رنگدانه های مشکی یا دوده طبیعی میباشند که به جای یک مرحله در تانکر های شفاف, در سه مرحله مواد در قالب بارگیری میشود تا سه لایه رنگی روی هم قرار بگیرند.

 

نکته: تمامی رنگدانه های مورد استفاده در مخازن و وان های پلی اتیلن نوین از نوع food grayd یا مخصوص مواد غذایی محصول کشور آلمان و دارای استاندارد CE اروپا میباشند.

 

خاصیت و نحوه عملکرد مخازن سه جداره ضد جلبک یا ضد بو :

عموما مخازن سه جداره برای نگهداری بهداشتی آب مورد استفاده قرار میگیرند که نحوه عملکرد این مخازن برای عدم رشد باکتری و در نهایت عدم ایجاد جلبک در مهار نور خورشید و عدم ورود آن به داخل تانکر خلاصه میشود.

 

نحوه تست عدم ورود نور به داخل تانکر  :

برای تست پوشش کامل سه جداره در تانکر سه لایه یا سه جداره و اطمینان از عدم ورود نور خورشید به داخل مخازن ابتدا لبه رزوه مخازن ( در تصویر ذیل مشخص شده است) را ببینید که باید دو لایه سفید و یک لایه سیاه در بین دو لایه روش قرار گرفته باشد و سپس درب مخزن را سر جایش قرار داده و در یک روز آفتابی لبه درب را کمی بالا ببرید ( به میزانی که داخل مخزن دیده شود و نور اضافی وارد نشود) در این زمان نباید هیچگونه نوری از قسمتهای داخلی بدنه عبور کند و وارد تانکر شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است نور خورشید در صورت ورود به داخل مخزن بصورت لکه های سفید از تاریکی درون مخزن بشکلی کاملا قابل تفکیک خود را نشان میدهد.

 

نحوه نگهداری تانکر سه جداره :

مخزن سه جداره ضد جلبک به مانند دیگر مخازن نحوه نگهداری ساده ای دارد و کافیست در سطح صاف و سفت و با زیربندی کامل نگهداری شود ( شبیه به تصاویر ذیل)

 منبع: polynovin.com


فروشگاه اینترنتی مخزن سازان , تولید و پخش انواع تانکر , وان و ظروف پلیمری و اتصالات برنجی و پلی اتیلن ضد اسید با کیفیت برتر و گارانتی و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

جهت مشاهده دیگر اجناس عرضه شده توسط این فروشگاه روی محصولات کلیک نمایید.

تلفن واحد فروش : ۰۲۱۵۵۶۵۹۶۳۱

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی خانه کلیک نمایید.

ارسال نظر