تانکر پلی اتیلن سه جداره بعنوان مخزن آب آشامیدنی مورد استفاده قرار میگیرند و از بروز و ایجاد هرگونه بو و تغییر رنگ در آب جلوگیری میکنند.

دیگر محصولات این واحد تانکر های تک جداره هستند که مناسب جهت نگهداری انواع مایعات شیمیایی با چگالی های متفاوت و همچنین مشتقات نفتی از جمله بعنوان مخزن سوخت و مواد اسیدی/بازی قابل کاربری میباشند.

تانکر پلاستیکی در انواع یک جداره دو جداره و سه جداره و ابعاد متنوع از ۱۰۰ تا ۲۰هزار لیتر تولید و عرضه میگردند.

همچنین تانکر های تولیدی در این واحد قابلیت نصب انواع اتصالات برنجی (ضد زنگ) و پلی اتیلنی و کامپوزیت و ارتالون را در سایز های مختلف دارا دارند.

جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش لطفا روی تماس با ما کلیک کنید.

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران با حمل رایگان میباشد.

مواد اولیه تانکر های چند لایه از مواد پلی اتیلن سنگین با گرید ۳۸۴۰ یا MDPE تولید شده در پتروشیمی تبریز و اصطلاحا فود گرید (food grade)یا گرید مناسب برای نگهداری مواد غذایی و مورد تایید اداره کل بهداشت و محیط زیست میباشند.

جهت مشاهده لیست کامل اقلام عرضه شده در این وبسایت , لطفا روی محصولات کلیک نمایید.

 

درباره پلی اتیلن بیشتر بدانیم :

طبقه بندی پلی اتیلن ها بر اساس دانسیته¬ی آنها صورت میگیرد که در مقدار دانسیته اندازه زنجیر پلیمری و نوع تعداد شاخه های موجود در زنجیر دخالت دارد.
HDPE (پلی اتیلن با دانسیته بالا)
این پلی اتیلن دارای استحکام کششی بیشتر نسبت به بقیه پلی اتیلن ها است.
LDPE (پلی ایتلن با دانسیته پایین)
این پلی اتیلن دارای استحکام کششی کمی است .از دیگر خصوصیات این پلیمر، انعطافپذیری و امکان تجزیه بوسیله میکرو ارگانیسمها است.
LLDPE (خطی با دانسیته پایین)
این پلی اتیلن یک پلیمر خطی با تعدادی شاخه های کوتاه است و معمولا از کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلکن های بلند زنجیر ایجاد میشود.

MDPE پلی اتیلن با دانسیته متوسط است.

کاربرد پلی اتیلن :
پلی اتیلن در تولید انواع لوازم  آشپزخانه و صنایع غذایی مصارف بسیاری دارد. از LDPE در تولید ظروف پلاستیکی سبک و همچنین کیسه های پلاستیکی استفاده می شود، HDPE در تولید ظروف و بشکه شیر و مایعات و انواع وسایل پلاستیکی آشپزخانه از جمله سطل های زباله با خواص آنتی باکتریال که بعدا به پلی اتیلن اضافه میگردد کاربرد دارد و محیطی بهداشتی تر را بوجود می آورد. در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و لوله کشی معمولاً از MDPE LL استفاده می کنند.
LLDPE بدلیل بالا بودن میزان انعطاف پذیری در تهیه انواع وسایل پلاستیکی انعطاف پذیر مانند لوله , مخزن آب و تانکر حمل مایعات خطرزا , وان و بطور کلی انواع ظروف با قابلیت خمش بالا کاربرد دارد.

فروشگاه اینترنتی مخزن سازان , تولید و پخش انواع تانکر , وان و ظروف پلیمری و اتصالات برنجی و پلی اتیلن ضد اسید با کیفیت برتر و گارانتی و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران با حمل رایگان میباشد.