مخزن پشت نیسانی پلی اتیلن مناسب جهت حمل انواع مایعات بصورت افقی تک جداره جهت نگهداری و حمل مایعات اسیدی / بازی و مشتقات نفتی و مخزن پشت نیسانی سه جداره مخصوص نگهداری و حمل آب آشامیدنی ست و از بروز و ایجاد هرگونه بو و تغییر رنگ در آب جلوگیری میکند و به واسطه لایه محافظ یو وی (uv) در یرایر نور خورشید مقاوم است.

لیست کامل محصولات مخزن سازان دات کام

جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش لطفا روی تماس با ما کلیک کنید.

مخازن افقی در انواع یک جداره دو جداره و سه جداره و ابعاد متنوع از ۱۰۰ الی ۲۰هزار لیتر تولید و عرضه میگردند که مواد اولیه مخزن پشت نیسانی از پلی اتیلن سنگین با گرید ۳۸۴۰ یا MDPE تولید شده و فود گرید (food grade) مخصوص نگهداری مایعات بهداشتی , غذایی و دارویی ست و دارای تاییدیه اداره کل بهداشت و محیط زیست است.

مخزن پشت نیسانی پلی اتیلن با طراحی خاص در ظرفیت ۲۰۰۰ لیتر , با توجه به اهمیت طراحی برای جلوگیری از خطرات ناشی از حمل مایعات در محور های مراسلاتی زمینی کاملا متناسب با نوع کاربری ویژه در این محصول به مرحله ی تولید انبوه رسیده است , بعنوان مثال با ارتفاع کمی که برای مخزن پشت نیسانی عرضه شده در این وبسایت در نظر گرفته شده است از خطرات احتمالی نظیر برهم خوردن تعادل وزنی اتومبیل حامل مخزن جلوگیری بعمل آمده است.

مخازن پشت نیسانی پلی اتیلن قابلیت نصب انواع خروجی و اتصالات از جمله اتصالات برنجی , اتصالات ارتالون و کامپوزیتی را دارا میباشد.

لازم بذکر است کلیه مخازن عرضه شده در این وبسایت دارای شش سال ضمانت تعویض + استاندارد ایران + ایزو ۹۰۰۱ و مورد تایید بهداشت میباشند.

جهت کسب مشاوره رایگان و ثبت سفارش لطفا روی تماس با ما کلیک کنید.

فروش مخزن آب پلی اتیلن مخزن سازان در تهران با حمل رایگان میباشد.

 

فروشگاه اینترنتی مخزن سازان , تولید و پخش انواع تانکر , وان و ظروف پلیمری و اتصالات برنجی و پلی اتیلن ضد اسید با کیفیت برتر و گارانتی و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

جهت مشاهده اقلام عرضه شده در این وبسایت رو محصولات کلیک کنید.