اصفهان پلاست یازدهم : یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست با رویکرد تخصصی به حوزه‌های صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در اصفهان برپا می‌شود.

این نمایشگاه که یکی از نمایشگاه های معتبر حوزه لاستیک و پلاستیک کشور به شمار می‌رود، طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه ۹۷ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

در این دوره از نمایشگاه اصفهان پلاست ، ۱۳۱ شرکت در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی، توانمندی‌های خود در بخش‌های مختلف صنایع لاستیک و پلاستیک شامل مواد اولیه ، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته، کامپوزیت‌های پلیمری ، ماشین‌آلات ، تجهیزات و خدمات را به نمایش می‌گذارند تا علاقمندان به این بخش، بیش از پیش با نوآوری‌های صورت گرفته در این صنعت آشنا شوند.

لازم بذکر است ؛ یازدهمین نمایشگاه اصفهان‌ پلاست از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن‌ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری موج


فروش مخزن ذخیره آب پلی اتیلن مخزن سازان  با حمل رایگان در تهران و حومه

فروشگاه اینترنتی مخزن سازان , تولید و پخش انواع تانکر , وان و ظروف پلیمری و اتصالات برنجی و پلی اتیلن ضد اسید با کیفیت برتر و گارانتی و استانداردهای بین المللی در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

جهت مشاهده اقلام عرضه شده در این وبسایت روی محصولات کلیک کنید.

شش سال ضمانت تعویض / یک عمر خدمات پس از فروش

دسته بندی محصولات پلیمری مخزن سازان دات کام :

مخزن افقی سه جداره و تک جداره از ۱۰۰ تا ۱۵۰۰۰ لیتر

مخزن عمودی سه جداره و تک جداره از ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ لیتر

مخزن مکعبی سه جداره و تک جداره از ۱۰۰ تا ۵۰۰۰ لیتر

وان پلاستیکی از ۲۰ تا ۵۰۰۰ لیتر

بشکه و سبد پلیمری

 

درباره شرکت:

وبسایت مخزن سازان دات کام , واحد فروش مجازی شرکت پلی اتیلن نوین در سراسر کشور با تسهیلات و تخفیفات ویژه جهت فروش مستقیم و بدون واسطه انواع تانکر پلاستیکی ( تانکر آب / تانکر سوخت / تانکر اسید ) و وان پلاستیکی و بشکه / سبد و جعبه های پلیمری در ابعاد و احجام متنوع با سبد کالایی بسیار کامل جهت انتخاب آسان شما مشتریان گرامی ست.